Viritual assistent

Wat ik voor jou kan betekenen:

Met mijn ervaring als projectmedewerker en HR-medewerker ondersteun ik jou bij alle administratieve taken die tijd kosten maar wél belangrijk zijn. Denk aan:
📬 Mailboxbeheer & agendabeheer
📁 Personeels- en administratieve ondersteuning
✍️ Vacatureteksten schrijven die passen bij de tone of voice van jouw organisatie
📱 Socialmediabeheer: van het schrijven van pakkende captions en het plannen van content tot reageren op berichten
📅 Contentkalender opstellen & beheren

Voor losse opdrachten hanteer ik een tarief van €40 per uur (excl. btw).
Daarnaast werk ik met een pakket van 10 uur per maand voor €375 (excl. btw) ideaal voor wie structureel ondersteuning zoekt.

⏰ Beschikbaarheid: in de (vroege) ochtenden, avonden en weekenden naast mijn baan in loondienst.
✨ Let op: binnenkort ben ik ook elke maandag beschikbaar!
Geplaatst 3 dagen geleden
Bewerkt 3 dagen geleden
17x bekeken

Over de aanbieder

Inge

Inge uit Breda

Particuliere aanbieder

Als Virtual Assistant help ik ondernemers met alles wat hen tijd kost, maar wél essentieel is: van mailbox- en agendabeheer tot personeelsadministratie en het plannen van social media content. Dankzij mijn ervaring als projectmedewerker en HR-medewerker werk ik gestructureerd, proactief en altijd met oog voor detail. Zo houd jij tijd over voor jouw core business, en regel ik de rest.

Lid sinds 09 Jul 2025
Laatst online: 3 dagen geleden

Dagen & Tijden

Dag Oc Mi Av
Ma
Di
Wo
Do
Vr
Za
Zo
Profielfoto groot
Inge
Klik ergens buiten de foto of op het kruisje om te sluiten

Locatie

Klaar om te beginnen?

Meld je meteen aan, plaats gratis je advertentie en kom in contact met mensen in jouw buurt!